KAKO DA OBAVIM KUPOVINU?
Nakon toga što ste odabrali proizvod i definisali potrebnu količinu, kliknite na “Dodaj u korpu”. Zatim, sa desne strane će Vam se otvoriti meni gde imate opciju “Plaćanje” i “Pregled korpe”. Izborom na “Pregled korpe”, videćete šta ste sve kupili i tu možete povećati količinu. Napominjemo – obavezno je da nakon promene količine proizvoda ažurirate korpu.
Izborom opcije “Plaćanje”sistem Vas vodi u deo sajta predviđen za ostavljanje podataka neophodnih za realizaciju zahteva za kupovinu. U okviru ovog dela sajta biće Vam pružena mogućnost da kupovinu obavite kao “gost” ili da se registrujete odnosno kreirate nalog. U cilju jednostavnije procedure budućih kupovina, preporuka je da napravite nalog na našem sajtu. Pored ličnih podataka koje ostavljate, ovaj deo sajta predviđa i definisanje načina plaćanja i izbor načina dostave. Izborom opcija i jednostavnim klikom na “Naručite” kupovinu ste obavili. Obavezno je i da štiklirate da ste Pročitali i da prihvatate uslove web mesta.
KAKO DA ZNAM DA SU PROIZVODI KOJE SAM ODABRAO PORUČENI?
Porudžbina proizvoda koje ste naručili biće potvrđena slanjem potvrde na vašu mail adresu. U prilogu će biti i ugovor o kupovini.
ŠTA U SLUČAJU DA PORUČENI PROIZVODI NE STIGNU NA MOJU ADRESU
AlexShop isporuku proizvoda obavlja putem BEX Express kurirske službe. Svi poručeni proizvodi se narednog dana (nakon 24h od poručivanja) šalju na isporuku kupcu. Kurir koji isporuku obavlja dužan je da pre isporuke kupca pozove kako bi najavio svoj dolazak. Ukoliko nakon potvrde porudžbine od strane operatera proizvodi ne stignu u predviđenom roku za isporuku, pozovite Korisnički centar na broj 069 22 22 896.
DA LI MOGU PROIZVODE DA PORUČIM PUTEM TELEFONA?
Proizvode možete poručiti i putem telefona pozivom našeg Korisničkog centra 061 2222 896, 064 2222 896, 069 2222 896, ili putem Vibera 064 2222 896 ili SMS – a na 061 2222 896. Ukoliko se opredelite za ovu opciju poručivanja bitno je da unapred napravite spisak željenih proizvoda kako bi njihov tačan naziv mogli preneti našem operateru. Korisnički centar radi od 09-20 časova radnim danima i od 09-14 časova subotom i nedeljom.
ŠTA U SLUČAJU GREŠKE U CENI?
Uprkos našim velikim i konstantnim naporima za održavanje tačnosti i ažurnosti u unošenju promena, ponekad se dogodi da se poneki od preko velikog broja proizvoda u našoj prodavnici nađe sa pogrešnom cenom. Ipak, deo naše standardne procedure je i prethodna provera cena, tako da će eventualna greška biti ispravljena. Za bilo koja odstupanja u ceni (veća ili niža od stvarne), naš operater će Vas obavestiti prilikom telefonske potvrde porudžbine.
ŠTA U SLUČAJU GREŠKE U CENI ISPORUKE?
Kako isporuku poručenih proizvoda obavlja ovlašćena kurirska služba, postoji mogućnost pojave odstupanja stvarne od obračunate cene isporuke. Deo naše standardne procedure isporučivanja je i prethodna provera težine paketa i cene transporta. Ukoliko do odstupanja dođe, naš operater će Vas obavestiti o tome prilikom telefonske potvrde porudžbine.
KAKO DA PRONAĐEM ARTIKAL KOJI MI JE POTREBAN?
Na našem sajtu postoji veliki broj artikala, i svakim danom ih je sve više. Ukoliko znate šta tražite, jednostavno unestite jednu ili dve reči vezane za željeni artikal u polje za pretraživanje u gornjem levom uglu i kliknite na dugme “Pretraga”. Kada dobijete spisak rezultata, kliknite na naslov koji Vas interesuje ili polje “Pogledaj sve proizvode” i sajt će Vam prikazati stranicu sa detaljnim informacijama o artiklu.