1. Kojom kurirskom službom stiže porudžbina?
- BG Kurir je kurirska služba za Beograd
- BEX Express je kurirska služba za ostatak Srbije
2. Kada stiže porudžbina?
U roku od 48 sati (u okviru radnih dana).
3. Koliko je trošak poštarine?
Cena poštarine je 390 RSD.
4. Da li postoji mogućnost besplatne poštarine?
Besplatna poštarina se ostvaruje kada Vam je iznos korpe jednak ili veći od 4000 .
5. Da li postoji garancija na proizvod?
Garancija postoji za tehničke proizvode i iznosi 24 meseci (2 goe).
6. Da li mogu vratiti ili zameniti robu?
Moguće je i vratiti i zameniti robu, potrebno je popuniti odgovarajući obrazac iz odeljka za reklamacije sa sajta i prosleditit popunjen obrazac na email: zalbe.reklamacije@gmail.com
7. Ko snosi troškove zamene ili odustanka od naručenog proizvoda?
Trošak poštarine u slučaju odustanka od kupovine snosi kupac, dok u slučaju zamene zbog naše greške ili oštećenja u transportu Alexonlineshop će snositi troškove poštarine.
8. Da li ima popust na količinu?
U slučaju porudžbine većeg broja istog artikla, obratite nam se radi dogovora o potencijalnom popustu na količinu, email info@alexonlineshop.rs
9. Da li dostavu radite u inostranstvo?
- Na teritoriji Srbije šaljemo BEX Express-om.
- U Bosnu i Hercegovinu šaljemo Post Pak-om kojim se plaćanje vrši pouzećem, s tim što prolazi kroz carinu i troškovi poštarine zavise od težine: Pošta paketske usluge međunarodni saobraćaj (pdf)
- U Hrvatsku takođe šaljemo putem pošte, dok se plaćanje vrši isključivo avansno, pre slanja. Troškovi poštarine su navedeni na sledećem linku: Cene za paket međunarodni saobraćaj (pdf)
10. Da li primate platne kartice?
Moguće je plaćanje karticama, kao i plaćanje IPS QR kodom, putem fakture za pravna lica, kao i pouzećem.
11. Da li mogu da poručim putem e – maila ili telefona?
Možete. Pozivamo Vas da nas kontaktirate na email:
ili na telefone:
- 069 2222 896
- 061 2222 896
- 064 2222 896
12. Da li nešto mogu da dodam, predložim, primetim?
Naravno, pozivamo Vas da nam uputite email na adresu: info@alexonlineshop.rs.
13. Da li vršite uslugu dan za dan?
Usluge dan za dan vršimo isključivo na teritoriji Beograda, za to je potrebno poručiti ujutru do 10h.
14. Koje je radno vreme kontakt centra?
Radno vreme kontakt centra je:
- Radnim danima: 09h-21h
- Subotom: 09h-14h
- Nedeljom: 09h-14h
15. Do kada mogu da poručim a da mi stigne sutra?
- Pakete za Beograd šaljemo u 09h ujutru i možete ih očekivati u toku tog dana.
- Pakete za Srbiju šaljemo u 16h i sve poručeno do tada stiže sledećeg dana.